sunnuntai 24. tammikuuta 2016

Humalainen tunnustusteksti

Oon ihan vitun kännissä ja tän tekstin kirjoittamiseen on mennyt varmaan viisi tuntia yhteensä, eikä se haittaa mllään tahansa, mutta toivon, että tämän tekstin lukijat ymmärtävät, että tämän tekstin kirjoitttava sielu on juuri nyt aivan saatanan humalassa ja tarkastanut tän tekstin oikeinkirjoituksen varmaan seitsemän kertaa ellei enemmänkin. Jos se on teille ongelma niin haistakaa vittu.

En jaksa nyt kirjoittaa nimillä, ymmärrettävistä syistä. Mä sain halin ja pusun poskelle. Arvatkaa mitä sitten? Mä oisin ollu valmis vaikka kuolemaan. Mä ylitin useamman risteyksen enkä helvetin helvettiäkään välittänyt oliko jostain tulossa autoa päälle vai ei. Minua suoraansanottuna harmittaa ettei autoa tullut päälle. Tuota hetkeä onnellisemmaksi en tule. En ikinä. Se on ihan hemmetin säälittävää mutta se on totuus. Ei ikinä. Ihan oikeasti tämä on asia, jota en kadu huomenna, että kirjoitin jonnekkin, en katuisi vaikka olisin tuohon hetkeen kuollut. Se halaus, se pusu poskelle. En toivo, että kyseinen ihminen koskaan lukee tätä, mutta siihen hetkeen olisin voinut oikeasti kuolla. Tuon onnellisemmaksi en tule ikinä pääsemään. Olen niin saatanan friendzonessa ettei paremmasta väliä. Se ärsyttää kyllä, mutta hyväksyn asian. Olen niin hymy korvissa, ettette todellakaan usko kun sanon kuinka tyytyväinen juuri nyt olen...

Periaatteessa saattaisin romahtaa, koska elämäni rakkauspuolen huippuhetki on koettu jo. En ole sellainen tapaus. Nautin siitä mitä saavutan, ja jatkan yrittämistä niiden asioiden eteen, jotka ovat saavuttamatta. Toivottavasti kukaan ei ota tätä vaan humalaisen kirjoitteluna, jota ei voisi ottaa tosissaan, sillä tämä on täyttä totta. Säälittävää, että nyt olen rehellinen humalassa, mutta se on silti täyttä totta. En ole kertonut tästä blogista, tai siis tätä kyseenomaista blogia sille kenestä tässä puhun. Ja siksi voinkin sanoa suoraan,

RAKASTAN sinua niin, että itkettää.

Mukavaa yön jatkoa teille kaikille, minä alan 'humalakokkailemaan'

... toivottavasti kämppä ei syty palamaan....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti